Over ons

Fisa group

 

FISA is al meer dan 50 jaar uw professionele partner voor het organiseren van B2B en B2C beurzen. Wij zetten alles wat te maken heeft met het ‘dagelijkse leven en het huishouden’ in de schijnwerpers en presenteren zowel klassiekers als nieuwe trends. Tijdens onze beurzen komen alle sectoren een bod met een focus op twee belangrijke pijlers namelijk housing (Cocoon, Batibouw) en lifestyle (voedings- en vakantiesalon).

FISA maakt deel uit van de DEFICOM GROUP, actief in de communicatie- en mediasector (Psychologies Magazine, Imagix, Numericable) en is een belangrijke speler in high level events zoals o.a. de jaarlijkse Topontmoetingen in Deauville met 350 Belgische besluitvormers. Meer informatie vindt u op www.deficom.eu

Naast Deficom zijn er nog twee minderheidsaandeelhouders die actief ondersteunen en bijdragen tot de ontwikkeling van de groep: Brussels Expo - de Belgische marktleider qua expositieruimte - en Bespoke Projects gespecialiseerd in corporate branding.

 

Deficom Group

Fisa is georganiseerd rond 5 clusters

  • Sales SalesOm de bezoekers van onze beurzen een ruim en gedifferentieerd pallet aan producten, diensten, prijzen en stijlen aan te bieden, hanteert het FISA verkoopteam een beleid dat qua aanbod gebaseerd is op een gelimiteerde quota. Dit heeft als voordeel dat er een verminderde concurrentie is tussen de exposanten waardoor ze meer ruimte krijgen om zich effectiever te onderscheiden.
  • Customer care Customer CareOns Customer Care team besteedt bijzondere aandacht aan onze klanten en exposanten. Wij zitten mee aan tafel en denken actief, creatief en interactief mee na over hun deelname en hun zichtbaarheid. Daarnaast zorgen we voor een feilloze begeleiding zodat ze maximaal kunnen profiteren van hun participatie aan onze beurzen.
  • Finance, HR & FACILITIES Finance, HR & FacilitiesHet professionele karakter van FISA wordt mede ondersteund door onze Finance, HR & Facilities diensten. FISA is een modern bedrijf dat inzet op een duurzame ontwikkeling van de organisatie en een optimale ontplooiing van de werknemers.
  • Comité de direction DirectiecomitéDe stuurgroep van FISA, bestaande uit de directeurs van onze afdelingen en beurzen, zetten de beleidslijnen uit, innoveren en investeren elke dag om de visie en missie van FISA waar te maken, zowel op korte als op lange termijn.
  • Marketing, Research & IT Marketing, Research & IT Onze marketingbenadering volgt de nieuwe tendensen op de voet en wordt volledig gestuurd door onze ‘research’ afdeling. Het observeren van onze klanten, de interesses van onze bezoekers, de vraag naar nieuwe producten en diensten zijn essentiële factoren die bijdragen tot de groeimogelijkheden van onze groep. FISA is de nummer één in het analyseren van consumentengedrag en de resultaten worden daadwerkelijk in de praktijk omgezet bij het organiseren van nieuwe beurzen.