Onze werkmethode

  • Brussel – Nationaal ! FISA kiest ervoor om alle activiteiten nationaal te organiseren en op Brussel te richten. Door onze beperkte landsgrenzen hebben we het fantastische voordeel dat Brussel voor iedereen zeer bereikbaar is (1u57 tussen Aarlen en Brussel !), ook met het openbaar vervoer. Brussel – Nationaal !
  • Een meetbare investeringFISA heeft 21 specifieke doelen geïdentificeerd om deel te nemen aan een beurs. Elk van deze doelen is meetbaar, zodanig dat elke exposant efficiënt kan nagaan wat hij in ruil krijgt voor zijn investering. Wij helpen u graag bij het selecteren van de doelstellingen die voor u belangrijk zijn (afronden van directe verkoop, nieuwe klanten genereren, relaties met bestaande klanten versterken…)

    Een meetbare investering
  • Creative ideas confirmed by datas FISA staat voortdurend in dialoog met de exposanten zowel voor, tijdens als na de beurs zodat we onze werking up-to-date houden en er ruimte is voor nieuwe creatieve ideeën. Daardoor kunnen we de dienstverlening naar onze exposanten constant bijsturen. Dit heeft meteen ook een positieve weerslag op de beurs zelf en de bezoekers.
    FISA heeft een team aangesteld om alle feedback, ideeën en concepten te kanaliseren én om te zetten in de praktijk, rekening houdend met de mogelijkheden en marktrealiteit. Ons streefdoel is om voor elke beurs een strategie te ontwikkelen met een aantal focuspunten gericht op innovatie en creativiteit. Creative ideas confirmed by datas
  • De juiste boodschap voor het juiste doelpubliekDe communicatie en promotie van een beurs is meer dan het ophangen van een affiche. FISA maakt gebruik van een marketingmix met verschillende strategieën die inzetten op zowel online als offline communicatiekanalen. Om onze communicatie zo efficiënt mogelijk te sturen, identificeren wij verschillende profielen, gaande van exposanten tot bezoekers in een B2B- of B2C-context. Door hen een relevante storytelling aan te bieden, gerelateerd aan de specifieke beleving van een beurs, maken wij hun warm om deel uit te maken van de community.

Een service met een plus

Een service met een plus

Dankzij onze ervaring en professionele benadering van onze exposanten, onderscheiden wij ons door onze uitstekende service. Wij luisteren, treden in dialoog en geven advies op vier specifieke gebieden:

  • Hoe voert u een sterke promotie voor uw bedrijf en aan welke prijs?

  • Hoe integreert u de vijf zintuigen in uw stand?

  • Hoe meet u het succes van uw activiteiten?

  • Hoe coacht u uw team om een optimaal resultaat te bereiken?